

Майже кожен користується влітку сонцезахисними окулярами. Ми навіть не уявляємо, що історія окулярів починається зі стародавніх часів, коли племена Інютів носили плоскі, з вузенькими щілинами окуляри, зроблені з кості моржа.
Неймовірно дивно було дізнатися, що історія шнурків і ґудзиків має коріння у 3500 і 2000 роках до нашої ери.
Під час роботи над
проектом учні опрацювали величезну кількість інформації про винаходи. Крім
того, кожен учень вивчив не менш ніж 5 прислів’їв і цитат про винаходи, опрацювали багато тематичної
лексики.
Результатом пошукової роботи є учнівські папки з цікавою та корисною інформацією. Наприкінці, учні виконали веселу, яскраву пісню про винаходи і винахідників.
Дякуємо всім, хто
завітав до нашого заходу, підтримав учнів і брав участь в інтерактивній частині
уроку.
Я була присутня на цьому відкритому уроці! Учні розповідали про винаходи людства! Мені дуже сподобався цей захід!
ОтветитьУдалитьЯ приймала участь у цьому святі. Ми дуже довго готувалися і ми презентували свої проекти дуже добре.
ОтветитьУдалитьЦе відкритий урок про винаходи. Дізналия багато нового!
ОтветитьУдалитьЯ приймала участь у цьому святі і я дуже раада що мои однокласники порбували на цьому заході
ОтветитьУдалить